Da DABGO's aktiviteter og værdi ligger i de relationer, kontakter og viden der bliver delt direkte mellem medlemmer, så har andre medlemmer sjælent mulighed for at hører om disse og dermed drage nytte af andre medlemmers succeshistorier. Jeg vil derfor gerne bede dig dele din erfaring om hvorledes du har brugt eller bruger DABGO netværket til at skabe små/storer succeshistorier.

Jeg er sikker på at andre medlemmer vil kunne drage nytte af dine erfaringer med DABGO netværket, så skriv en kommentar nedenfor og del din erfaring.

Views: 2

Reply to This

Replies to This Discussion

Hej alle sammen

Jeg er med i mange netværk, men skal jeg være ærlig - håber ikke Jesper og Dan ser med :-) - så er fremragende.
Ja langt bedre and alle andre jeg har deltaget i. Helt ærligt.

Man mødes uformelt. Ingen tilmelding. Ingen afmelding. Man møder bare op og får en herlig aften.
Indtil nu har mødt de herligste mennesker man kan ønske sig.
At mange af dem tilmed er så modige, at de købte min nye bog, gør jo ikke tingene ringere :-)

Så hvis du ikke har været til stambord, så gør det til januar og fremover.
Nemt at huske: Første onsdag i måneden.

Kommer du til Stambord i Zurich, hvor jeg hører til, så glæder jeg mig til at hilse på dig.

Mange venlige hilsner

Rolf Høegh
Place2live Høegh Bolig og
Resultatskaber.dk
Også undertengede er meget imponeret over hvor stort et udbytte man får ved at være med i DABGO netværket. Både socialt og professionelt.

Jeg stod på et tidspunkt og ville lave noget reklame for en af vores virksomheder i form af en professionel lavet video som jeg kunne lægge ind på You Tube. Jeg anede ikke hvor jeg skulle henvende mig og havde til sidst næsten droppet at få det lavet. Helt tilfældigt møder jeg en fyr ifm et af de første Stambords aftener her i Valencia, Spanien hvor jeg hører til. Han var filmmaker og havde arbejdet med musik og film i store dele af sit liv. 3 uger efter vores første møde havde jeg fået lavet lige den film jeg havde håbet på...det er sgu da effektivt :-)

Jeg har desuden selv mødt mange nye kunder gennem DABGO og har heldigvis fået hjulpet alle disse nye bekendskaber med at få optimeret deres forsikringer og/eller hjulpet dem med køb/salg af bolig.

På det sociale plan har jeg mødt flere ligesindede, som jeg nu også ser rent privat.

Jo man kan roligt sige at DABGO netværket er rigt på forretning og venskaber for dem der vil det.

Glæder mig til at møde endnu flere spændende DABGO personligheder i 2010.

Godt nytår

Christian Boesen
www.boesen-brokers.com
Hi Jesper. Jeg har netop opdateret mit diskussions indlæg hvor jeg søgte hjælp i Holland. Det varede et par uger, så skaffede DABGO kontakter mig brugbare og relevante kontakter. Super. Hilsen Mads

Reply to Discussion

RSS

Sponsorer

Notes

IT Management Worldwide

Created by Webmaster DABGO Apr 4, 2012 at 12:24pm. Last updated by Webmaster DABGO Apr 4.

Global Finance Leader

Created by Webmaster DABGO Mar 27, 2012 at 10:02am. Last updated by Webmaster DABGO Mar 27.

Videos

• Add Videos
  • View All

DABGO is a social network

© 2012   Created by Jesper Løvendahl.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service