Den nye side er netop taget i brug, og det ville være værdifuldt med noget kritik på den, så vi kan komme i gang med at lave forbedringer. Der er masser af punkter på listen allerede, men vi skal have det hele med, så dine input er meget velkomne.

Tags: DABGO, ris&ros, www.dabgo.net

Views: 6

Reply to This

Replies to This Discussion

Der er en bug i verdenskortet ved tilmelding. Linket på "g" i Danmark går til "htt" og ikke "http"...
Tak. Er nu rettet.
Først og fremmest tillykke med jeres nye site! Det er godt, at vi nu har fået et fast tilholdssted online med gode muligheder for at dele erfaringer og deltage i diverse fora.

Som I selv nævner, vil det være en god idé gradvist at flytte de forskellige aktiviteter fra LinkedIn over på www.dabgo.net, selv om det også er vigtigt at bibeholde gruppen på LinkedIn med henblik på at kunne promovere nye events og aktiviteter.

Hvis jeg skal komme med lidt positiv kritik til det nye site, ville det være at udbygge de nuværende brugerprofiler og medlemsoversigter, så det blev muligt at kategorisere disse yderligere. Det lille "sektor/industri" felt lægger op til en meget bred definition af hvert medlem, da hver især selv kan skrive, hvad de vil. Det kunne være en idé at konfigurere en dropdown med de gængse overordnede sektorer samt eventuelt en undergruppering (dropdown eller frit tekstfelt) til en yderligere specificering af kompetencer eller arbejdsområde inden for eksempelvis sektorer som IT, Bygge og Anlæg, Service, som alle er meget brede. Man kan så sætte nogle felter op til at være skjulte eller valgfrie, hvis nogle medlemmer ikke vil have en så detaljeret profil på sitet.

Hverved vil vi lettere kunne søge efter nye medarbejdere, potentielle samarbejdspartnere, kontakter både lokalt og globalt...

Det var alt herfra.
Brian Serup
Hej Brian,

Tak for de pæne ord og dit input. Det giver mening at kategorisere lidt bedre. Jeg fandt ikke "i farten" en liste med brugbare kategorier/brancher. Hvis du ligger inde med en sådan, vil jeg lægge det på med det samme - ellers i løbet af de nærmeste dage.

Mvh, Dan

Brian Serup said:
Hvis jeg skal komme med lidt positiv kritik til det nye site, ville det være at udbygge de nuværende brugerprofiler og medlemsoversigter, så det blev muligt at kategorisere disse yderligere. Det lille "sektor/industri" felt lægger op til en meget bred definition af hvert medlem, da hver især selv kan skrive, hvad de vil. Det kunne være en idé at konfigurere en dropdown med de gængse overordnede sektorer samt eventuelt en undergruppering (dropdown eller frit tekstfelt) til en yderligere specificering af kompetencer eller arbejdsområde inden for eksempelvis sektorer som IT, Bygge og Anlæg, Service, som alle er meget brede. Man kan så sætte nogle felter op til at være skjulte eller valgfrie, hvis nogle medlemmer ikke vil have en så detaljeret profil på sitet.

Hverved vil vi lettere kunne søge efter nye medarbejdere, potentielle samarbejdspartnere, kontakter både lokalt og globalt...
Nu hvor jeg befinder mig i DABGO's fora, ville det vaere nemmere at have alle de forskellige kategorier paa en og samme side. Her skal man selvfoelgelig scrolle noget mere, men alternativet er at skulle skifte side. Det ville goere det nemmere at overskue alle kategorierne, inden man vaelger hvilken er den rette, hvis man kan se alle paa en gang ved at scrolle ned.

Jeg vender tilbage hvis jeg stoeder paa deciderede bugs. Bedste hilsener!
En enkelt ting: RSS-feeds på blogs ville være rart - og også 'produktivt', mener jeg. Ud over at det er praktisk, så gør det for mit eget vedkommende at jeg via min rss-reader ved at der er et nyt blog-indlæg, og den information ender ofte med at jeg ikke blot læser indlægget i rss-reader'en, men går til sitet - i dette tilfælde DABGO-sitet; ergo, flere besøg og mere deltagelse.

//Anders

Reply to Discussion

RSS

Sponsorer

Notes

Urban Designer søger nye udfordringer i New York og Chicago

Created by Webmaster DABGO Dec 1, 2011 at 4:07pm. Last updated by Webmaster DABGO Dec 1, 2011.

Business Developer søger nye udfordringer i New York og Chicago

Created by Webmaster DABGO Dec 1, 2011 at 4:04pm. Last updated by Webmaster DABGO Dec 1, 2011.

Senior Leadership Profile looking for international position

Created by Webmaster DABGO Oct 24, 2011 at 2:42pm. Last updated by Webmaster DABGO Oct 24, 2011.

Videos

• Add Videos
  • View All

DABGO is a social network

© 2012   Created by Jesper Løvendahl.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service