Hej med jer. Jeg ville høre om der var nogen derude der kunne være interesserede i at videreudvikle et eksisterende dating projekt som jeg har leget lidt med de sidste år. Jeg ejer datingsiden one4ever.com som er en multilingualside.
Siden er fungerende, men har ligget lidt hen de sidste år. Jeg kan bare ikke rigtig overskue at videreudvikle siden og kunne godt tænke mig nogle samarbejdspartnere her fra Schweiz eller et andet sted i verdenen, hvis nogen synes det kunne være spændende.
Der er brug for en projektansvarlig, en programmør, og en markedtingsmand/dame.
Jeg forestiller mig at sitet deles i lige andele til de folk der arbejder med det (efter der er ydet en indsats) og har lyst til at lave det her over en længere periode. Da der indtil videre er tale om et hobby projekt må det forventes at man vil bruge sin fritid på det.
Der er ikke nogen egentlig tidsramme, men det kunne være sjovt at starte noget op med nogen der kan deres kram. Der er ingen tvivl om at der med tiden vil kunne være en del penge i det, men i starten skal det være lysten og troen på at vi kan lave noget godt sammen :-)
Blot en tanke til et netværk ""
Mvh René
Created by Webmaster DABGO Dec 1, 2011 at 4:07pm. Last updated by Webmaster DABGO Dec 1, 2011.
Created by Webmaster DABGO Dec 1, 2011 at 4:04pm. Last updated by Webmaster DABGO Dec 1, 2011.
Created by Webmaster DABGO Oct 24, 2011 at 2:42pm. Last updated by Webmaster DABGO Oct 24, 2011.
DABGO is a social network
© 2012 Created by Jesper Løvendahl.